Często zadawane pytania

Nie otrzymałem biletu. Co moge zrobić w tej sytuacji?

Proszę sprawdzić folder SPAM i tzw. smartfoldery (Powiadomienia, Oferty) w swojej poczcie. W szczególności niektóre programy pocztowe nie ściągają wiadomości z tych folderów i może być potrzeba sprawdzenia poczty poprzez klienta WWW.

Można też zalogować się na stronie i odszukać swój bilet w pozycji Moje rezerwacje. Zarejestrować się można również już po zakupie biletu. Należy jednak pamiętać o użyciu do rejestracji tego samego adresu e-mail.

Jak zwrócić bilet?

Najłatwiej skorzystać z linka do zwrotu biletu dostępnego w mailu z potwierdzeniem zakupu biletu.
Opcja zwrotu jest również dostęna w pozycji Moje rezerwacje w menu zalogowanego użytkownika.
W przypadku reklamacji wykonania usługi przewozu (żądanie 100% zwrotu) lub zwrotu częściowego prosimy o kontakt bezpośrednio z firmą przewozową obsługującą dany kurs. Dane kontaktowe są dostęne na bilecie.

Jak uzyskać FV za przejazd?

W przypadku przewoźników, którzy wyrazili zgodę na wystawianie przez nas FV w ich imieniu, w momencie zakupu biletu będzie dostępna opcja wystawienia FV, którą należy włączyć i wypełnić potrzebne dane. FV zostanie automatycznie wystawiona i wysłana po zaksięgowaniu płatności.

W przypadku pozostałych przewoźników, należy przy zakupie biletu wypełnić NIP nabywcy, a po otrzymaniu biletu prosimy o przesłanie mailem bezpośrednio do przewoźnika (dane kontaktowe znajdują się na bilecie) danych do FV wraz z nr biletu, do którego ma być wystawiona FV.

Czy w przypadku zakupu biletu dla kilku pasażerów należy podać nazwiska wszystkich pasażerów?

Nie ma potrzeby podawania nazwisk kolejnych pasażerów. Potrzebujemy nazwisko tylko jednego pasażera. Wystarczy, że wejdziecie Państwo razem do pojazdu.

Kiedy dostanę maila z biletem?

Bilety są automatycznie wysyłane po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. W przypadku korzystania z usług banków księgujących online trwa to zazwyczaj kilka minut. W przypadku pozostałych banków pieniądze mogą być zaksięgowane dopiero w następnym dniu roboczym.

Wystąpił błąd przy realizowaniu płatności. Jak mogę ponownie opłacić bilet?

Nasz system nie przewiduje możliwości ponownej zapłaty za bilet. W przypadku, gdy proces płatności nie zakończył się powodzeniem najprościej jest ponownie zarezerwować bilet i za niego zapłacić. W przypadku podania identycznych danych poprzednia rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. W przypadku, gdy nie ma już wolnych miejsc lub zmieniła się cena można wcześniej zwolnić niedokończoną rezerwację. W tym celu należy zalogować się do panelu użytkownika, wyszukać niedokończoną rezerwację i użyć przycisku Zwolnij.

Czy mogę pokazać bilet w telefonie?

Przewoźnicy akceptują bilety wydrukowane lub sms (jeśli są dostępne). Nie gwarantujemy, że bilet w innej formie będzie zaakceptowany. Proszę ewentualnie skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem.

Chciałbym zarezerwować bilet i zapłacić za niego kierowcy.

Serwis Moj-Bus.pl umożliwia zakup biletów autobusowych. Nie jest możliwa sama rezerwacja miejsca w pojeździe. W takim przypadku prosimy o skorzystanie z rezerwacji telefonicznej przewoźnika. Zachęcamy jednak do zakupu biletu. Operacja jest łatwa i szybka a dodatkowo ceny które oferujemy są zazwyczaj korzystniejsze od cen jakie należy uiścić w przypadku zakupu biletu u kierowcy.

Z którego konkretnie miejsca odjeżdża autobus?

Po wyszukaniu kursu można kliknąć na nazwę miejscowości. Pojawi się nowe okno/zakładka z informacją o przystanku i często stosowną mapką. Informacje dotyczące przystanku znajdują się również na bilecie.
Jeśli informacja jest niewystarczająca prosimy skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem.

Jak skontaktować się z przewoźnikiem obsługującym kurs?

Dane kontaktowe do firmy przewozowej znajdują się na bilecie.
Można to zrobić również poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie wskazując konkretnego przewoźnika jako adresata.